We zijn op zoek naar een nieuwe PR Functionaris voor Streekverband De Tien. Mocht u interesse hebben mail een korte motivatie naar secretaris@streekverband-de-tien.nl.
Functieomschrijving:
– Het aanleveren van stukken voor de website teneinde die up to date te houden.
– Het bijhouden van de facebookpagina zodra er actueel nieuws is
– Het schrijven van stukken over het Streekverband voor de pers en het kerkblad
– Het maken van PowerPointpresentaties voor vertoon in de kerken.
Dit is vooral aan de orde wanneer er nieuwe projecten zijn verkozen (eind 2024/begin 2025)
– Bijwonen van de vergaderingen van het Streekverband (5x per jaar)
Tijdsinvestering:
In een normaal jaar is de tijdsinvestering klein en aan te passen aan de beschikbare tijd. Met enige regelmaat een stuk schrijven voor diverse bladen kan naar eigen goeddunken gebeuren. Dat geldt ook voor de website en de Facebook pagina.
Ineen verkiezingsjaar is het wat meer omdat er dan in ieder geval 3 presentaties moeten worden gemaakt. Maar de foto’s en de tekst worden allemaal aangeleverd, dus als je bedreven bent in het maken kost ook dat niet veel tijd.